Direktlänk till inlägg 20 december 2014

Pysslat!

Av Filippa Carolina - 20 december 2014 12:43

Oj, gud, shit vad länge sen det var jag bloggade!

Nu har beställningen med pyssel kommit hit till scä och jag har ptsslat hema morgonen haha!

Gjort några pärlplattor, och några burkar. Två av pärlplattorna satte jag på min dörr till mitt rum, en häst och en etta(för jag bor i rum 1)

Seeees!(lovar att uppdatera imorgon igen och att jag ska komma igång med bloggandet igen)

Askarna:)

Och här är pärlplattornaXD

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa Carolina - 22 december 2014 08:35


Heej! Seg uppdatering, men det får gå... Nu har jag nico i en hel vecka, söndag till söndag, så det blir mycket stall! Han e så jäkla jobbig, för han är ju barfota och är öm i hovarna, och nu när all upptrampad gegga har fryst i öppningen av hagar...

Av Filippa Carolina - 16 december 2014 20:28

Hej! Jäklar vad segt dehär går! Kommer aldrig ihåg att skriva. Idag har jag hjälp Elisabeth med insläpp, det gick bra. Och så red jag även nico, det gick grymt bra! Vill ju gå på ridläger i sommar, funderar på att leta upp nått som jag kan gå m...

Av Filippa Carolina - 9 december 2014 08:52

Som jag sagt innan så var jag ju hemma i lördags(tror jag)! Då fixade jag och mamma pepparkakshuset! Jättemysigt! Och vi gjorde på ett nytt sätt. Vi bakade egna mallar och sen gjorde vi hår i hörnen med sugrör! Och knöt sedan ihop huset med röda band...

Av Filippa Carolina - 9 december 2014 08:13

Hallå? Vart är snön?! Det är redan 9 december och inte en snöflingahar kommit! Deprimerande haha, det är så mörkt när det inte finns nån snö som lyser upp. Vill ha jul känslor nu, så enligt mig är snön välkommen! ...

Av Filippa Carolina - 6 december 2014 21:11

Tjaaaa! Idag tog jag klaras utsläpp kl halv 8 på morgonen tillsammans med Jenny (tjej på stallet, typ 25? Har 2 isisar) som vi blev klara med kl 10, 2,5 h, de va jobbigt ? utsläpp e alltså när man fodrar alla hästar, och vattnat, sen väntar tills d...

Presentation

Hej!! vi är två tjejer som älskar hundar och hästar! vi har varsin hund, kajsa och sandor, och varsin medryttarhäst, flekkur och nico.I den här bloggen bloggar vi om våra dagar, våra liv och våra djur :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards