Alla inlägg under oktober 2013

Av Filippa Carolina - 30 oktober 2013 08:29

Hallå allihopa!! Jag och Filippa har vart på kurs med hundarna! Det var en dag och då var det halloweenfest, vi var där i åtta timmar. Vi började gå en liten prommis och sen tränade vi lydnad! Efter det fick vi en lite paus till att fylla på godis och dricka osv. Sen var det agility! Vilket gick jättebra!! Sen så fikade vi lite och efter det var det freestyle! Kajsa lärde sig ett trick på bara den stunden!! Och det är att snurra när hon står på bakbenen, men sen var det iallafall middag! Vi käkade tacos, och sen gick vi en liten prommis och sedan kollade vi på film och åt godis! Coraline hette filmen tror jag, sen berättade vi spökhistorier iallafall! Och sen var det spökrunda utomhus vilket alla skrämde upp varandra av så alla bara sprang! Haha, sen var klockan 21.00 och dags att åka hem! På torsdag ska vi till agilitybanan! Så då kommer vi nog svara på frågorna! Vi har också börjat springa på alla fyra igen(armar och ben som en hund) och börjat hoppa höjd! Rekordet är 1 meter och 5 cm så om 5 cm slår vi den där tjejen som va med i tidningen nyss! Ha de så bra så hörs vi<3

Från halloweenfesten!

Av Filippa Carolina - 27 oktober 2013 09:29

Snart ska jag, Carro, Kajsa och sandor iväg på hundhalloween!!
Man kommer dit 1 och då typ samla alla ungdomar med sina hundar. Sen trånar man vad man vill (utan redskap) eller lydnad / agility. Det kommer att vara tränare m.m åxå så... Sen när man var tränat, lekt och haft kul så ska alla laga middag tillsammans. Sen äter man och äter godis m.m, berättar skräckisar och går spökrunda tillsammans! SÅÅÅÅ TAGGAD!!!

Av Filippa Carolina - 22 oktober 2013 20:38

Har inget att göra, ska duscha och kanske måla naglarna tror jag, men idag var jag och Filippa och lullan och badade i tibble efter skolan! Askul! Men iallafall bara ett kort inlägg! Bye

Av Filippa Carolina - 21 oktober 2013 22:25

Heej! Idag blir det en snabbis!!
Sandor mår bra, jag med. Jag taggar prov imorgon då!! Och att åka till racketcentret för scosh*, pingis, tennis å gym!! Kan dock knappt vara med pågrund av mitt j*v*a knä!!
Jag och sandor ska på haloweenfest på söndag!! Det ska bli fett kul!
Då (på söndag) e det pxå exakt ett år sedan Nisse försvann ?????!!

Av Filippa Carolina - 20 oktober 2013 09:56

Tänkte ha en frågestund om oss och djuren! Kommentera massa frågor så svarar vi på dem i en video eller skrivinlägg!!!!!!! Ha de så bra och glöm inte! KOMMENTERA!!

Av Filippa Carolina - 20 oktober 2013 09:54

Idag ska jag träffa en annan Filippa, vi ska typ träffas i täbban där gamla arken zoo va, men jag har en fråga! Vill ni att vi ska göra videoinlägg ibland? Typ när vi rider eller e ute med hundarna(inte alls för mycket videos men)? Kommentera!!!!?

Av Filippa Carolina - 19 oktober 2013 17:40

Igår när vi var ute och red så påvägen hem så var det inte långt kvar och helt plötsligt står det en älg där mitt på vägen bara! Flekkur blev jätteskraj men tror inte Tammy fick syn på den. För jag märkte ingen skillnad på henne. Men iallafall igår fick det bli en tur i bara skritt, för dem båda hade vaccinerats! Och idag på swartlings så red jag Edda, det gick bra! Bye!

Av Filippa Carolina - 18 oktober 2013 23:27

Tagga väddö imorron!!!
Jag och sandor ska åka till väddö imorgon för att hjälpa pappa ta upp båten. Sandor ÄLSKAR väddö för att han för vara lös 24/7 i naturen.
Vi ska sova i bilen eftersom att dom vi delar huset med (pappas bror) är hundallergiker så sandor får inte vara inomhus. Det ska bli fett kul!!

Juste!! Sandor fick en söt liten filt han fick välja och bära i myone med Carro när vi var dör, han ÄLSKAR den! Han blir skitglad när man tar fram den och nu går han runt med den överallt! Min lilla sötis!
Godnatt

Presentation

Hej!! vi är två tjejer som älskar hundar och hästar! vi har varsin hund, kajsa och sandor, och varsin medryttarhäst, flekkur och nico.I den här bloggen bloggar vi om våra dagar, våra liv och våra djur :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards