Alla inlägg den 2 december 2014

Av Filippa Carolina - 2 december 2014 11:38

Heej! Nu är jag i skolan, lunchrast. Snackade nyss med min biologilärare, gick tydligen fett bra på provet = nööjd! Just då kom min tekniklärare (vi hade prov imorse) som gick rakt fram imot mig med stirrande å sur blick ? biologiläraren sa åt honom att man inte behöver mörda barnen, sen gick hon ?? han sa iallafall att jag hade gjort ett jättedumt fel. Tydligen har jag haft rött på alla utom 2 typ likadana, när han sa att jag gjort ett dumt tankefel som det är onödigt att lämna. Så ska snacka med honom snart, typ nu..., så ska vi typ rätta de eller nått ?

Idag ska jag till nico och pluuuugga!

Håller på å jobba med att rita ett ansikte med skuggning i blyerts i bilden.... Nöjd ?? men den e inte klar

Min kompis lullans medryttarhäst muffins

Muffins mer muffins

Mössa på syslöjden ????

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej!! vi är två tjejer som älskar hundar och hästar! vi har varsin hund, kajsa och sandor, och varsin medryttarhäst, flekkur och nico.I den här bloggen bloggar vi om våra dagar, våra liv och våra djur :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards